Πληροφορίες λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Περάματος

Το υπερσύγχρονο Δημοτικό Κολυμβητήριο Περάματος είναι Ολυμπιακών Προδιαγραφών και διαθέτει:

Αγωνιστική θερμαινόμενη πισίνα 8 διαδρομών, διαστάσεων 50μ. μήκος, 21μ. πλάτος και 2,40μ. βάθος. Πισίνα εκμάθησης (παιδική) θερμαινόμενη, διαστάσεων 12,50μ Χ 10,50μ. με βάθος από 0,40μ. έως 1,0μ. Αγωνιστικούς βατήρες εκκίνησης με 75εκ. πλατφόρμα αντιολισθητικές και αντικυματικές διαδρομές (κουλουάρ). Το νερό των κολυμβητικών δεξαμενών θα ανανεώνεται, θα απολυμαίνεται και θα φιλτράρεται σε καθημερινή βάση αυτόματα με τα τελειότερα συστήματα καθαρισμού, για την καλύτερη υγιεινή των κολυμβητών. Η θερμοκρασία του νερού θα κυμαίνεται από 27οC (min) έως 30ο C (max), ανάλογα με την εποχή και σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς λειτουργίας. Η κερκίδα του κολυμβητηρίου είναι χωρητικότητας 1200 θέσεων .Το κτίριο έχει χώρους: υποδοχής, αναμονής, γραφεία διοίκησης και γυμναστήριο. Τα αποδυτήρια είναι σε ξεχωριστούς χώρους για τα μικρά παιδιά (αγόρια-κορίτσια) για τους ενήλικους (άνδρες-γυναίκες) για τους προπονητές και τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες. Υπάρχουν ακόμη ιατρείο. Θα λειτουργεί κυλικείο με θέα το χώρο της πισίνας. Στο προαύλιο του κολυμβητηρίου υπάρχει χώρος πρασίνου και πάρκινγκ αυτοκινήτων. Θα τηρηθούν αυστηροί κανονισμοί λειτουργίας, ασφάλειας και συμπεριφοράς, καθώς επίσης και εισιτήριο εισόδου (κατηγοριοποιημένο) για όλους ανεξαιρέτως. Το προσωπικό το οποίο θα στελεχώσει το κολυμβητήριο θα έχει εμπειρία και γνώση, και θα προσπαθήσει για την άριστη εφαρμογή όλων των παραμέτρων που θα αποδώσουν το καλύτερο αποτέλεσμα στους επισκέπτες του. Αξίζει να τονιστεί ότι μέχρι σήμερα το υπερσύγχρονο Δημοτικό Κολυμβητήριο Περάματος έχουν επισκεφθεί ειδικοί από το χώρο της κολύμβησης και του αθλητισμού και έχουν εκφράσει την άποψη ότι είναι από τα αρτιότερα κολυμβητήρια της Ελλάδας και από τα καλύτερα της Ευρώπης.

Σας προσκαλούμε όλους στην επίσημη fan page του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Περάματος στο Facebook! Γίνετε fan μας στο Facebook, για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα του Κολυμβητηρίου Περάματος .

Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2011

Σύμβουλος Άσκησης

Η βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των τελευταίων χρόνων, παράλληλα με τη μείωση του ελεύθερου χρόνου των ανθρώπων, οδήγησαν σταδιακά στην εμφάνιση του φαινομένου της υποκινητικότητας και νέων "σύγχρονων" ασθενειών. Η καλή φυσική κατάσταση συνδέεται αναπόσπαστα με τη σωματική και πνευματική υγεία και βελτιώνεται μέσα από διάφορες μορφές άσκησης. Έτσι λοιπόν, κρίνεται αναγκαία η επιλογή και συχνή εμπλοκή των ατόμων με κάποια αθλητική δραστηριότητα. Βέβαια, δεν υπάρχει μια μόνο αθλητική δραστηριότητα, η οποία να θεωρείται η καταλληλότερη για όλους τους ανθρώπους καθώς για την επιλογή μιας δραστηριότητας ή ενός προγράμματος είναι σημαντικό να λαμβάνονται υπόψη οι προσωπικές ανάγκες, ο τρόπος ζωής αλλά και τα ενδιαφέροντα των ανθρώπων. Στη συνέχεια παρατίθενται τα χαρακτηριστικά μιας σειράς δραστηριοτήτων, μέσα από τις οποίες θα μπορέσετε να επιλέξετε ποιος τύπος αθλητικής δραστηριότητας είναι καταλληλότερος για εσάς. Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε φυσική δραστηριότητα επισκεφτείτε το γιατρό σας για ένα προληπτικό έλεγχο. Είτε επιλέξετε να ασκηθείτε μόνοι σας, είτε αποφασίσετε να συμμετάσχετε σε κάποια οργανωμένη αθλητική δραστηριότητα, είναι επιβεβλημένο να εξεταστείτε από το γιατρό σας. Αυτό ορίζει άλλωστε και η νομοθεσία με την Υπουργική Απόφαση 3215 της 3/30-06-98.

Κατόπιν, επιλέξτε δραστηριότητα που ταιριάζει περισσότερο με τον τρόπο ζωής σας, τις ανάγκες αλλά και τις προσωπικές σας επιθυμίες. Ατομικές ή ομαδικές αθλητικές δραστηριότητες, σε κλειστούς ή ανοιχτούς χώρους, με χαμηλό ή υψηλό δείκτη επικινδυνότητας, αποτελούν ορισμένες μόνο κατηγορίες που διαφοροποιούν την τελική επιλογή άσκησης.

Μετά την επιλογή του τύπου άσκησης προμηθευτείτε κατάλληλο αθλητικό εξοπλισμό. Υποδήματα και ρούχα προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις τη δραστηριότητας που επιλέξατε μπορούν να προφυλάξουν από τραυματισμούς και καταπονήσεις, ενώ για ορισμένες μορφές άσκησης είναι πιθανό να χρειαστούν και επιπρόσθετα εξαρτήματα, τα οποία θα παρέχουν ασφάλεια κατά τη διάρκεια της (κράνος, φως σε ποδήλατο κλπ.).

Τέλος, προγραμματίστε τις ημέρες γύμνασης σας, ορίζοντας ως ελάχιστη συχνότητα άσκησης 3 με 4 φορές την εβδομάδα και κατώτατη διάρκεια ίση με 45 λεπτά, ενώ σε κάθε προπόνηση σας μην ξεχνάτε την προθέρμανση και την αποθεραπεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου